torsdag 24 februari 2011

Glasrummet

God morgon!

I natt sov jag första natten i "glasrummet", och i dag har jag köpt en klädstång! I Sverige har alla modebloggerskor sina kläder hängandes fritt i rummet, på en klädstång, har jag märkt. Nu är jag en äkta bloggerska, titta bara!
Nöjd som få!

Jag trivs bra här. I dag kommer Stef hem också, så då slipper jag vara helt ensam, fast det har också varit ganska skönt. Bo in sig lite.

Nu: lunch. Sen: stranden. I kväll: middag med några svenska tjejer som också bor i Surfers.

Min lilla blogghörna... med strandutsikt!


Toodels! (så skriver man också om man bloggar) 

4 kommentarer:

  1. Tummen upp for rummet, kladstangen, blogghornan, strandutsikten, ALLT!

    Pusss!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Du är så söt! Bloggandet passar dig perfekt! Bissie/Kissie hahahaha!!! Rummet ser klockrent ut, utsikten kompenserar för glasväggarna! Testat några mustiga aussi-viner? Bruna bröderna kommer därifrån... ;)

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut. Själv är jag nu framme i Concepcion efter ett kort stopp i Santiago. Molnen har delvis förföljt oss hela resan men nu verkar det bli stabilt.
    Verkar kanon med stranden så nära.

    Puss, Daddy!

    SvaraRadera
  4. Instämmer!! Bloggandet passar dej perfekt......glasrummet verkar mysigt och kanske lite rymligare när Topsi kommer på besök. Kanske kan jag också sova där ngn natt ;)

    Sköt om dej!!!

    SvaraRadera