söndag 20 februari 2011

Orientation Week

I dag börjar det på riktigt!

Klockan 14:00 är det introduktionsföreläsning för alla utbytesstudenter på campus. Det blir roligt! Äntligen börjar det som man egentligen kom hit för! Därefter är det Orientation Week hela veckan, vad det nu innebär. Det går två 3-dagarsresor till en ort i närheten, Byron Bay, som en del av denna vecka. Jag missade att anmäla mig till den första, och är osäker om det är värt att åka på den andra. Så för oss som inte åker på resorna - vad innebär denna O-week? Den som lever får se...

I annat fall så ska jag njuta av nya boendet, jag flyttar in i morgon. Där finns tvättmaskin! Halleluja! Det stinker svett bara man går in i mitt rum på vandrarhemmet nu, tackolov har alla andra flyttat ut så jag är ensam. Men alltså.... fy... Äckligt är det! Sen tänkte jag jämna ut min bränna, ser helt galet ut. Ta med solskydds-dunken och dra till stranden med min nya bikini. Yes!

Eller så åker man på den andra O-week resan? Hmm. Jag undrar jag. Vi får se!

Hoppas att ni alla sover gott hemma i Sverige! Jag ska ut och promenera lite innan skolan tänkte jag! Uppdaterar efter intot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar