fredag 25 februari 2011

Känns som hemma!

Titta vad jag har hittat!
Bild från ikea.com.au

Bild från yourtv.com.au


Lantchips och Morden i Midsomer!!!!! Mina weekend must-haves!!! Alltså, lyckan spirar! Lantchipsen finns på ett IKEA som ligger utanför Brisbane, och Morden fann jag i TV-tablån på internet.  Dessa två gör mina helger hemma på Lappis!

I morgon ska jag försöka ta mig till IKEA... Eller Brisbane, för den delen, nu har jag varit här i en dryg vecka, nu är det slut på sol-och-bad-semestern. Grundbrännan är lagd - nu ska jag utforska!

För övrigt så finns det ju inga chips som klår de riktiga original Lantchips med gräddfilssmak. Men svenska IKEA-chips klår alla snacks på dessa australiska hyllor i butikerna iaf...!

1 kommentar:

  1. Underbart....helgen verkar räddad för dej!!

    tack för underbara tulpaner...vi skypar imorrn.

    Pussar

    SvaraRadera