fredag 11 mars 2011

Countdown

Jag har gjort några riktigt bra köp i mitt liv! Ett fantastiskt köp var till exempel min cognacsfärgade skinnjacka. Den är min dröm! Tyvärr fick den inte följa med hit då skinnkläder kan verka aningens varma i tropiskt klimat. Men den jackan längtar jag lite efter... Ett superköp (tack till mor och far för sponsring)!

Ett annat superköp var min MacBook. Apple gör oslagbara datorer, enligt mig, och jag har aldrig en enda gång ångrat att jag satsade på Mac. Det bästa är alla applikationer. Som countdown till exempel... se bara...

Lycka!

Ganska härligt att mötas av det här när man slår på datorn en molnig lördagsmorgon som denna! Om någon inte vet, så är Topsi = Tobias. Det är mitt egna smeknamn på honom. Eller... ja... hela familjen Hansson/Helsing har anammat det, så helt eget är det inte... Men det var jag som kom på det! I vilket fall, det är mindre än en månad kvar tills jag träffar min sambo igen!!! Det är inte kul att bli särbo när man trivs med sin sambo! I april ska vi vara ickebor ett tag, för då ska vi resa runt här Down Under. Hostelbor, kanske snarare...

1 kommentar:

  1. 27:12:44:00
    Days:Hours:Mins:Secs

    Snart du! :) Puss från Topsi

    SvaraRadera