torsdag 17 mars 2011

Studier i Sydney

God middag!

I dag sitter jag på hostlet och studerar. Skickade ut mamma på stan att spankulera på egen hand, och har suttit och försökt läsa på det jag missar i veckan... går sådär, faktiskt. Jag får plugga järnet när jag kommer tillbaka till GC på måndag kväll!

Har också märkt att internet är väldigt dyrt här. Mindre kul! Sedan jag kom hit (vilket är för en exakt månad sedan, på dagen!!!), så har jag spenderat cirka 1000:- på internet...! Sjukt! Jag var då iochförsig tvungen att köpa en dongel första veckan, och så laddade jag precis på i dag med 30 AUD. Så det kanske egentligen är en 700:- jag har spenderat på internet. Men ändå!? Mycket pengar. Jag tror att jag ska kika om Vodafone har något bättre erbjudande, eller kanske försöka nyttja skolinternet lite mer... Vi får se!

Nu ska jag äta lite allbran-lunch, sen blir det lite Sydneyspankulerande för mig också tror jag!


Tråkigt att plugga...!

Ögonen går isär efter allt plugg (notera mammas lilla rad av skönhetsprodukter som hon ställt upp så fint i bakgrunden...)

Bissen är med i Sydney såklart!

2 kommentarer:

  1. Är lite avundsjuk på Sydneyspankulerandet, skulle gärna spankulera i den trädgården... I min trädgård ligger det 1 dm nysnö, inte så kul, men jag slipper ju de flygande hundarna förstås! Ha det fortsatt bra, kramar

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera