tisdag 1 mars 2011

First day @ school

God morgon!

Låg vaken mycket i natt, det var den värsta snöstor..... nej... nu skrev jag fel! Inte snöstorm, ÅSKSTORM, jag någonsin upplevt! Ni som har sett filmen Världarnas Krig med Tom Cruise vet vad jag menar - det blixtrade oupphörligt! Och så blåste det! Kul att ligga i en av världens högsta byggnader när det åskar OCH blåser storm...

Det står att det ska åska nu i fyra dagar. För stunden är det däremot sol..!? 24° står det också på internet, men det kan inte stämma, jag smälter bort... måste vara närmre 30°....

Inte så kul att smälta bort när man vill vara fin - i dag är nämligen första skoldagen!


Så här ser jag ut i dag! Svart med bruna och rosa accessoarer! Och lite svett på det. Ready for school! 

I dag har jag kursen Green Marketing, det ser jag fram emot. Den verkar väldigt spännande! Går mellan 12-13:50, sen beger jag mig hemåt och mot poolen!

Update kommer självklart senare! Ha en fin onsdag där hemma!

2 kommentarer:

  1. Snygging! Men jag vet att du posar sa dar med vaskan bara for att gora mig avundsjuk... :'-(
    Saknade dig i Sthlm forra helgen!

    Puss!!!!

    SvaraRadera
  2. Men gullan, du har ju en Mulle! Och mamma har en Mulle! Kan inte jag få stoltsera lite med min Zazzaaa???

    Saknar dig mest jämt! <3

    SvaraRadera