onsdag 18 maj 2011

Carpe Diem!

43 dagar och 7 timmar kvar tills jag landar i Stockholm. Har precis fått veta att Tobias fick ledigt den dagen, så han hämtar mig på Arlanda. Sedan är det helg. Jag landar på en fredag så vi får hela helgen att bara äta god svensk mat och gå runt i fina svenska skogen och åka till Plantagen, ner på stan och alla de ställen jag saknar. Världens bästa helg blir det! Längtar efter vår säng. Vi har fluffiga duntäcken från Vexala. Och fina bäddlakan.

Men efter att ha haft en sån helg som jag hade nu, så känner man att jäklar vad bra jag har det här nere! Vilken grej att vara här! Man har klarat något helt på egen hand efter att ha bott i samma land och stad som ens föräldrar sedan studenten. Efter att ha bott ihop med någon annan person i två-tre år. Att fara iväg till ett nytt land på andra sodan jorden, det kändes ganska bra!

Sen går det bra i skolan också, poängen trillar in lite då och då och jag är väldigt nöjd. Det var man nervös för innan man åkte.

Var bara tvungen att skriva av mig lite om detta, efter Jojos kommentar i förra inlägget! Inte långt kvar nu, och nu tänker jag njuta!!!!

En bättre bild på nya håret!
Grodis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar