onsdag 4 maj 2011

Tick tock tick tock...

Tiden tickar på! Cirka en månad kvar i skolan innan tentaperioden kickar igång! Halleluja!

I går hade jag en produktiv dag - på morgonen var det redovisning, och jag var meganervös. Längesedan jag redovisade på engelska. Men assen log mot mig flera gånger, och jag tog även tag i en diskussion efter min grupp var klar, det verkade dom gilla! Jag var ingen dålig moderator, om jag får säga det själv! Jag kan inte annat än vara glad - ni som känner mig väl vet att för en 1-2 år sedan hade jag aldrig ens gått upp och sagt något... inte ens på svenska...

Sen var det pluggdags! Jag gick igenom några föreläsningar i en kurs jag inte riktigt hängt med på, det gick bra.

Fick tillbaka lite resultat också, det mesta går väldigt bra, över förväntan, och det gör mig väldigt, väldigt glad!

I dag är det Mikroekonomi. Ska lämna in ett arbete jag inte är alltför stolt över (skrev ihop det i morse, jag fick veta först i går att vi hade fått det i uppgift, jag missade ju sista veckan innan påsk på grund av vår resa). Men det är värt enbart 5% av hela kursen, så får jag bara 1 eller 2 av dessa procent så är jag glad för det. Vi skulle välja en produkt/service och analysera industrin och prisstrategin. Jag valde Barbiedockan. Det känns väldigt mig.

I dag "sportar" jag min nya kavaj (blogguttryck deluxe)....

... och är lite missnöjd över Barbie-rapporten....

.. men ganska glad att det är fredag i morgon, och om en vecka far jag till Sydney! 
Igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar