tisdag 17 maj 2011

Dålig uppdatering

Jag måste bara skriva ett snabbt inlägg och be om ursäkt för dålig uppdatering!

I förra veckan hade jag en hel del i skolan, arbeten som skulle avklaras och sådant. Sedan i slutet av veckan när jag skulle skriva ett inlägg så laddade aldrig sidan klart, och det fick vänta. I helgen bar det sedan iväg till Sydney! En tredje gång! Jag älskar den staden, alltså...

I kväll tänkte jag uppdatera lite bättre. Visa vad jag har gjort, shoppat och så vidare. Nu på morgonen har jag videokonferans med Tobbe, sedan är det skola.

Har för övrigt börjat bli riktigt kallt nu. Och Australiensarna är mindre bra på isolering. Sitter i leggings, långärmad tröja, ullponcho och stickad mössa och dricker thé. Sen steg jag upp 05:40, det kan ju också ha med saken att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar