torsdag 19 maj 2011

... lite mer shopping!

Jag drar resten av shoppingen på en gång. Fort, som ett plåster, så gör det inte lika ont (att tänka på alla dolares som rann iväg i Sydney...)! Nej, skämt åsido, det var BILLIG shopping i Sydney! Jag handlade på en affär som är ett ständigt outlet, där inget kostar mer än 14:95 AUD. Inte illa pinkat!

En klänning, ett linne, en kjol, ett hårband och en datorväska

Hårbandet hade en av tjejerna jag hälsade på, så jag var tvungen att köpa ett likadant! Man ser ut som en liten prinsessa!

Klänning, 15 dollar!

Kjolen var fantastiskt fin, spets och tyll! Jag gillar!

Nu ska jag ner till gymmet, fort, innan detta förvandlas till en modeblogg!!! Förbjude det!!! I kväll eller i morgon kommer inlägg om Sydney, dag 2! För er som inte kikat in på ett tag, så finns flertalet nya inlägg nedanför.

4 kommentarer:

  1. Hurrah for alla inlagg och bilder som duggar tatta :-D Det gillar vi! Jatte jatte fina saker du handlat...jag blir avis! Dator-fodralet var jatte fint.
    Och det later som din forsta Sthlms helg i July blir fantastiskt! Jag saknar ocksa Svensk skog och sommar! Kan inte fatta att jag missar den i ar igen (2 dagar forra sommaren raknas inte!). Men sen maste ni komma till London ocksa i host!!! Mor kommer pa besok nasta helg, sa da ska det drickas rose i solen. Kanske mummsar vi clotted cream ocksa!? Vem vet!
    Ha det bra, och keep up the good blogging!

    PUSSAR!!!!

    SvaraRadera
  2. Nu känner jag igen din blogg igen! Fantastiskt underhållande texter författade av en blivande krönikör!? Jättekul att se och höra hur du har det, shoppingen verkar mer än okey, klänningen jättefin och datafodralet som en dröm.... Jag säger: keep up the good shopping AND blogging ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt!!!
    Det är kul att blogga när man får respons! Nu ska jag se till att ni får följa med mig de sista 42 dagarna här...! Becca Blogger is back!!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. SCHAR culls.
    It's as simple and basic as that.
    For money.
    For kid - fucking.
    And BERRIRO and RICKY the GREYHOUND just lost everything at the races.

    SvaraRadera