söndag 1 maj 2011

Produktiv 1 maj!

Produktiv söndag! I dag åt jag en långfrukost tillsammans med Emelie, det blev två scones med jordgubbssylt och en cappuccino. Sen bokade vi in en middag på Vapiano klockan 18:00. Om en halvtimme, med andra ord. Innan dess skulle vi ha pluggat ordentligt. Jag har skrivit 1.059 ord på min 2.000-ordsuppsats. Mycket bra! Inga vidare ord, kanske, men nu har man en grund att utgå från! 

Annars har jag moppat och dammsugit. Och sprättat kavaj. Det blev mycket bra, funderar på att köpa en likadan svart. Tunn, fin kavaj till sommaren. 

Också fått två fina vykort i dag; tack mormor och Jojo! 

Nu ska jag göra mig i ordning! <3 Ha en fin första maj! Attan, vad tiden går! Om två månader är jag landad på svensk mark! 

1 kommentar:

  1. Tur att det kom fram! Men attans vilken tid det tog...
    Later som en bra och produktiv forsta Maj! Sjalv ska jag kila till gymmet om nagra minuter.. ar ensam nu i nagra dagar da F akt till Grenoble.

    Ha det bra och lycka till med uppsatsen! Du ar flitig ;)
    Puss x

    SvaraRadera