torsdag 19 maj 2011

Helgens förälskelse...

Berättelsen om Sydney fortsätter, men först kommer ett inlägg om mitt dyra, onödiga men oemotståndliga köp i Blue Mountains!

Under dagsturen stannade vi i en lyxig liten by som heter Leura, för att äta lunch. Guiden jämförde staden med Beverly Hills - tydligen åker alla rika Sydneybor dit på helgerna. Där fanns en massa söta butiker, bilder kommer i senare inlägg, varav en butik var en liten skriv, pappers- och pennbutik. Butiken i sig var så vacker att jag bara var tvungen att köpa något...

Ni ser ju påsen... beautiful!

En orange liten låda...

... med fint silkespapper...

Se där!

Ett datorfodral i lavendelfärgat läder!

Fast egentligen är det en "dokumenthållare"
men jag vill ha datorn där, tänkte jag...

De matchar ju!

Perfekt!



For the writer in all of us

Helgens investering, skulle jag vilja kalla den. De hade många fina färger, mest rosa, och det har jag redan ett datorfodral som är. Så det fick bli en lavendelblå dröm från de blå bergen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar