onsdag 18 maj 2011

... Förlåt?

Jag är så seg, kommer aldrig till skott! FÖRLÅT!
Skulle göra ett stort inlägg i dag om min helg i Sydney, men har inte lagt över bilderna på datorn, så jag kommer liksom aldrig till det...!

Ska se om jag kommer mig för om ngn timme eller så, när jag fått i mig lite middag.


Tills dess får ni njuta av en bild på mig från i morse! Det är kallt nu, och då jag steg upp så tidigt blev det både mössa och ylleponcho. Mössan gled av innan skolgång, men ponchon stannade på hela dagen.

Tussen på tummen är en australisk Bisse skulle man kunna säga. Honom fick vi på en djurpark vi besökte i helgen. Där såg vi även en albinokänguru; helt kritvit var han! En känguru som skulle kamouflera sig väl i den svenska vinterskogen, med andra ord! Han var fin! Jag gissar att han hette Snowflake eller något. Det gjorde han säkert inte, men jag döpte honom till det. 

Den uppmärksamme ser att jag kapat en 10-15 cm på mitt hår (uppmärksam = synsk, eftersom man inte ser den nedre kanten på denna bild). Det var på tiden i alla fall. Jag har haft lite frisörfobi ett tag sedan en svensk frisör sa att jag hade löss, vilket visade sig vara mjäll, vilken inte visade sig vara så omfattande. Men denna tjej sa att mitt hår var "so healthy, soooooo healthy"!!!! Det kändes bra! 

Sydney-inlägg kommer - stay tuned!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar