fredag 24 juni 2011

Midsommar

En väldigt icke-midsomrig midsommar, får man kalla denna!

I går tog jag det väldigt lugnt på dagen, tog sovmorgon, steg upp, gick till gymmet, pysslade lite hemma och sedan mötte jag upp Lena, Emelie och Emelies syster för tidig middag i Surfers. Efter middagen köpte vi vin och jordgubbar och gick hem till Lena och hade det lugnt och skönt.

Ingen sill, ingen nubbe, inga blommor. Men ändå lite festligare än en vanlig vardag! Bilder kommer!

Nu sitter jag och äter lunch. Sedan tänkte jag ta en promenad i det fina vädret! Insupa området lite innan hemfärd. Solen strålar i dag igen, det har den gjort många dagar nu, med undantag för i går såklart. Det mulna midsommarvädret är inget undantag ens i Australien. I kväll ska jag och Lena äta middag och kika film. Lugnt och skönt, som det ska vara på midsommardagen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar