söndag 19 juni 2011

Tenta 3

I dag är det då dags för tentan i Microeconomics for Business Strategy. En bra kurs. Jag gillar sådant som är mer konkret, sådant som har facit lite grann. Att sitta och gissa marknadsföringsstrategier är inget för mig.

Tentan är klockan 17:30 och två timmar & tio minuter framåt (man får alltid tio minuter lästid innan själva tentan börjar). Så jag tänkte köra en sista genomgång nu på dagen, sen kika lite på en film jag började på i går kväll och sedan åka in. Undrar hur de har tänkt att man ska göra med middag, man lär ju vara vrålhungrig när klockan är 19:40, om man inte ätit innan...

Jag åker nog in och tar en Basic Burger innan. Det finns ett ställe där man kan köpa färdigmat på skolan, Koala Cafe, de har burgare, sushi, färdigrätter, mackor, frukt och desserter med mera. Basic Burger är deras billigaste, $3:80 kostar den. De har en Beef Burger som kostar en dollar mer ungefär, Tobbe tog den när vi var inne, den var i princip likadan fast de hade slängt in en rödbeta i den... Iiiih. Deras desserter är goda, de har allt från brownie, paj, pavlova, muffin till kakor och biskvier. Dessutom finns det en hel del fik på skolan också, ju brukar ju köra Coffee Bug, där jag tar min cappuccino för $3:20.  Sen finns det en Unibar. Där kan man dricka vin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar