torsdag 16 juni 2011

Two down, two to go!

Då var halva tentabördan avklarad! Jag har två tentor till, måndag och onsdag nästa vecka. Känns bra, hela helgen på mig att förbereda. Dagens tenta gick ok, tror jag, det var 60 multiple choice frågor, och fyra mindre uppsatsfrågor på slutet. Inte lika stressat, men man blir ganska trött i huvudet av att gå upp och ner längs frågorna.... Men som sagt, det kändes helt ok! Man blir helt slut av tentor!!! I går gick jag och lade mig klockan nio, men jag hade inte tvekat att dyka ner redan vid sju...

I kväll ska jag dock ut, inga pannkakor eller tidiga timmar här här inte. Eller, ut och ut var att ta i. Ett gäng inklusive min vän Erik ska äta på teppanyaki-restaurang som ligger här nere i Q1. Så jag behöver inte ta mig så långt, knappt ens ut. Erik åker hem till Sverige i morgon, så jag blev medbjuden i kväll så hinner vi säga farewell! Jag vill också åka hem!!!! Nu längtar jag mega! SMHI säger att värmeböljan är över, men det struntar jag i! Sätt mig i regnet med en påse lantchips så är jag nöjd!

Ha en fin torsdag, alla där hemma! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar