tisdag 21 juni 2011

Vem är kvinnan som kommer hem den 1 juli?

Är det kanske Lady Gaga...


... eller någon annan ful filur..?


Såhär kvällen innan tentamen försöker jag göra så mycket som möjligt utom att plugga, får för mig att tankarna sorterar sig då och då går det bättre i morgon. För stunden lyssnar jag på Neil Young's Heart of Gold (helt fantastisk sång, missa inte), och testar lite nya frisyrer! På den här sidan kan man testa nya frisyrer - det gäller bara att ladda upp en skarp bild på sig själv med håret bakstruket, så kör man! Jag har jätteroligt här i mitt lilla plugg-krypin ska ni veta! 

Jag har alltid varit lite sugen på page... men jag vet inte, har väldigt runt ansikte... sen blir man lite sugen på att doppa huvudet i en bunke väteperoxid också, och bli så där jätte-jätteblond! Men känner jag mig själv sitter jag här med samma gamla barr ett tag till...





Såhär skulle nog min page se ut. Platt. Inget självfall att tala om. 
Men vad sägs om Tant Brun?



Hmm.. Kanske ska ta steget längre och kapa allt?


En sån där virvel får jag aldrig till....


... lite mer stripigt är nog min grej. 


Lugg är big no-no på mig, men det har jag redan räknat ut. 
Fast...


... Drottningmoderns tiara! Sitter som en schmeque! Och slöjan av brysselspets och allt vad det var... aah... man kan nästan tro att det var jag som var där 29 april! Moahahaha! 

*-*-*

Förlåt. Efter tentan i morgon ska jag börja skriva blogginlägg med substans igen. Jag har det bara så tråkigt just nu. Tentor är trist. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar